Pazartesi

Işık ve Grafiğin Kesiştiği Fotoğraf Yarışması

Volkswagen’in 1998 yılında yayınladığı bir poster ve ilan kampanyası, o yıl Türkiye’ye uluslararası reklam dünyasının en prestijli ödüllerinden biri olan Epica’yı ve daha birçok uluslararası ödülü getirdi.

Kampanyada yukarıdaki gibi çevrede doğal halde yakalanmış Volkswagen amblemleri vardı. İlanların başlığı ise şuydu: İnsan görmek istediğini görür.

Posterlerden, postlara dönüşen günümüz iletişim dünyasına uygun olarak, bu unutulmaz kampanyamızdan ilham alarak geçtiğimiz yıl düzenlediğimiz fotoğraf yarışmasını bu yıl da ikinci kez hayata geçiriyoruz. Şimdi siz de bu fotoğraflarda olduğu gibi çevrenizde gizlenmiş ve sadece sizin gibi Volkswagenseverlerin görebileceği Volkswagen amblemlerini yakalayın, kendi Instagram hesabınız üzerinden #insangormekistediginigorur etiketiyle paylaşın ve bu siteye yükleyin.

Sitemiz ziyaretçileri tarafından en çok beğeni alan fotoğraflar arasından, jüri değerlendirmesi sonucunda seçilecek olan kazanan fotoğrafların sahipleri hem harika hediyeler, hem de Volkswagen’in kalbi Autostadt’a keyifli bir seyahat kazanma şansı yakalıyor!

İpucu isterseniz, geçtiğimiz yılın kazanan fotoğraflarını buradan inceleyebilirsiniz ;)

http://binekarac.vw.com.tr/insangormekistediginigorur

Hiç yorum yok:

Yılın Basın Fotoğrafları" Yarışmasında Ödüller Sahiplerini Buldu

Türkiye Foto Muhabirleri Derneği (TFMD) tarafından 40 yıldır aralıksız olarak düzenlenen “Yılın Basın Fotoğrafları” yarışmasının 2024 sonuçl...